Vergi dosyasının tayini çıktı!
Ana Sayfa
Oyun
Yazarlar
Foto Galeri
Video Galeri
Top List
Son Dakika Ekle
Vogue Hotel bir yıldız daha kazandı!
Vogue Hotel bir yıldız daha kazandı!
19 Mart 2012, 15:34
Turizm ve otelcilik dünyasının efsanevi ismi Geylan Dursunoğlu bundan böyle Vogue Hotel Avantgarde’da.

Vogue Hotel bir yıldız daha kazandı!



Turizm ve otelcilik dünyasının efsanevi ismi Geylan Dursunoğlu bundan böyle Vogue Hotel Avantgarde’da.



Doğuştan hizmet çipi ile turizm ve otel dünyasına Tanrının armağanı bir isim olan Geylan Dursunoğlu son iki yıldır yaptıklarıyla öncelikle dalaman Sarıgerme bölgesinin turizm de gündeme gelmesine büyük katkılarda bulunurken bu bölgedeki konumlandırılmış Hilton Dalaman Resort & SPA otelini ödüllere doymayan otel yaparak zirveye çıkardı. .İnanılmaz bir ekip ruhuyla dur durak engel tanımadı.



Hep ileriye baktı, hep inandı ve inandırdı. Her şeyden önce insan, saygın bir şahsiyet ve otelcilikte ismi marka doğuştan bir yıldız kendisine yakışanı yaptı en zirvede arkasından en güzel saygı sevgi ve çalışanlarının onunla çalışmanın ne kadar ayrıcalıklı bir şey olduğunu anlatan bakışlarının ardından onlara sizleri unutmayacağım diyerek dostça el sıkışarak yol ayrımı yaptı. Bazı insanlar vardır yeri hiç dolmaz dolmayacaktır. Geylan Dursunoğlu’da o isimlerden birisi turizmin renkli dünyasında.



Dünya çapında turizm yatırımlarıyla ilgili projelere devam eden ve hiç durmadan gecesini gündüzüne katarak mütevazı sessiz bir o kadar asil daha nice güzel başarılarla Türk turizmine hizmet etmeye devam edecek olan Geylan Dursunoglu Vogue Hotel Avantgarde’ın turizm yatırımları koordinatörü oldu.



Tam isabet yepyeni bir otel markası ve Türkiye de otelcilikte geleceğin markası Vogue Hotel Avantgarde genç ve dinamik ekiplerine bu güçlü ismi katarak önümüzdeki yıl Bodrum derken başka yerler, başka bölgelerde yapılacak turizm yatırımlarıyla hedefine doğru otel zinciri olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.







YORUMLAR

Misafir
24 Ocak 2014, 23:46
kesinlikle 10 numara bir insandır....

Misafir
29 Haziran 2013, 08:32
sn.geylan dursunoğlu bende başarılarınızın devamını diliyorum fakat lütfen turan beyin yaptırdığı ınsanları magdur ettiği yata da bir el atınız allah rızası için saygılar

Misafir
29 Haziran 2013, 08:31
vogue otel sahibi turan bey ilk önce işçinin emekçinin hakkını versin daha sonra otellerının açılışını yapsın

Misafir
29 Haziran 2013, 08:30
arkadaşlar bey efendiye diyecek hiç bir şey yok ama TURAN AVCI beyefendi yalovada yaptırdığı yatın işçinin ve malzemecinin parasını vermediğinide biliyomusunuz okadar insan neler yaşıyor orda.paralarını vermiyorlar insanlar çok çok zor durumda.emek harcadılar 3 beş kuruş kazancaklar diye yol katteddiler.turan bey milyon euroluk yatlara bincek diye insanları mağdur ettiler.bunuda biliniz

Misafir
18 Mart 2013, 21:20
Geylan Dursunoğlu calısmak inanılmaz keyifli dir ekip ruhunu yansıtan efsane bır isim;

Misafir
23 Şubat 2013, 12:09
çalısanını sevndır değer verendır ,

Misafir
31 Ekim 2012, 23:11
kendisiyle yıllar önce çalışma şansı yaşamış bir insan olarak yazıyorum.Dünyanın en güzel otelinde çalışabilirsiniz,dünyanın en güzel otelini inşa edebilirsiniz,ancak oraya ruhunuzu vermezsenız en güzel olamaz derdi.Şimdi turizm sektöründe çalışmıyorum ancak Geylan beyden öğrendiğim bu ilkeyi hiç unutmadım.Öyle keyiflidirki onunla çalışmak, biz hiç Geylan Bey geliyor eyvah telaşına kapılmazdık,çünkü herkese işini severek yapmayı gerektirecek huzuru verirdi.

Misafir
01 Haziran 2012, 14:39
Geylan dursunoğlu kendisi bir markadır.Onun içindirki gittiği her oteli ve grubu marka yapmaktadır.Kendisine Vogue otelde başarılar diliyorum.

Misafir
02 Nisan 2012, 23:08
bu saatten sonra kim tutar Vogue Hoteller grubunu....

Misafir
02 Nisan 2012, 13:42
Hayırlı olsun Türkiye turizm koordinatörü Sn. Geylan DURSUNOGLU
1
2
>>

Misafir
(500)
Şimdi Üye Ol



DİĞER HABERLER
Bodrum sahilleri renklendi
Bodrum sahilleri renklendi 22 Nisan 2014, 11:35 Muğla’nın Bodrum İlçesi’nde, havaların ısınması ile birlikte sahillerde renkli...
Turistin yeni gözdesi İstanbul
Turistin yeni gözdesi İstanbul 16 Nisan 2014, 17:24 Tarihi turistik mekanları, eğlence merkezleri ve mimarisiyle öne çıkan istanbul, ünlü...
Bodrumlu turizmcilerin deprem tepkisi
Bodrumlu turizmcilerin deprem tepkisi 15 Nisan 2014, 09:39 Muğla’nın Bodrum ilçesinde son bir haftada meydana gelen deprem hareketliliği ile ilgili...
Rus turistlere şok uyarı!
Rus turistlere şok uyarı! 12 Nisan 2014, 22:36
Dünyada beşinci!
Dünyada beşinci! 08 Nisan 2014, 11:35
HABER SOHBET
online: 0   rumuz:
ANKET
Başbakan Erdoğan Cumhurbaşkanı adayı olsun mu?
EVET
HAYIR
Sonuçlar

Magazinsel   |   Telegezi TV   |   Prestij Yapım

Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.   (c) 2004-2014
Tüm hakları saklıdır. izinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz.

İHDERRSS 2.0